tisdag 22 januari 2013

Vi ses till sommaren!

Haha. Vad har jag tagit på mig nu? Jag kom till slut in på sociologikursen jag sökt men gett upp att jag skulle komma in på, ledarskap och organisation heter den. Nu ska jag köra helfart med plugg under våren samtidigt som jag är föräldraledig. Utmaning? Oooyes! Och jag kommer vara så jäkla nöjd när jag fixat det i början av Juni!!

I min plugghörna sitter nu en lapp där det står " Jag är så glad som tagit min examen i Psykologi! :D" Jag lyssnar just nu på boken " attraktionslagen" ( samma stuk som "Hemligheten") av Esther och James Hicks och jag tror jag är lite halvsåld! Måste bara få grepp om det sen kör vi. Bara tänka på det jag vill ha och inget annat. Gå efter magkänslan. Jag ska tänka att jag redan är där, att jag har det där jag vill ha (examen) så kommer det draaaaas till mig. Lite slit under våren bara, haha.

Nu ska jag sova, natti natt!

Vi fick bilderna på Oliver från fotograferingen hos Gimlins för någon månad sen, det blev så himla fina bilder, gofisen vår ❤

1 kommentar: