söndag 20 januari 2013

Sköna söndag!

Sitter i bilen på väg hem till Gefle. Har har en topphelg hos mamma och pappa med mycket lek, god mat och härligt umgänge ❤
Nu har vi helt underbart vinterväder utanför fönstret , typiskt att det alltid ska vara så fina söndagar de dagar vi sitter i bilen ;) inte mycket utelek hinns med för min del sen heller då jag har en uppsats att skriva klar idag ! När man väl kommer in i det är det ju ganska intressant om man ser det så 😊
Thilde har haft det jobbigt några dagar med först förkylning sen magsjuka, vabruari, here we come! Verkar dock vara bättre idag då hon ätit mycket och än har vi inte fått någon olycka i bilen ..
Veckan kommer nog bli ganska normal tror jag. Inga planer än förutom att bli friska. Hoppas på att hinna med några pass på friskis då jag missat helgpassen nu, det blir iallafall många pass på bandet! Viktväktarpoints ska räknas som bara den också, ny kokbok med lite ny inspiration är inköpt så imorgon blir det att planera vecka utifrån den.










Vi har kollat på kort i helgen, samt röjt i mina gamla leksaker . Underbara 90tal !

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar