fredag 18 januari 2013

My new BFF




Så. Mitt kära löpband kom alltså, och jag älskar det! Över förväntan absolut, mycket rejälare än jag trott. Vi kommer hålla ihop de här månaderna, för den här första veckan har jag kommit på något nytt. Jag ska inte träna för att bli vältränad och bränna fett, jag ska träna för att få kicken och energin! Hur trött och sliten jag än känner mig så efter en halvtimme med intensiv träning , på bandet eller pass , så mår jag ju som en Gud! Så det är ju egentligen helt sjukt , varför tränar man inte bara för att få den jäkla energiboosten? Eller rättare sagt, varför har inte jag gjort det?

Nu är vi i Sundsvall och myser som bara den , här mår jag prima ballerina ❤




Igår kunde mina små dela på mitt knä framför bompa, vilken lycka! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar