tisdag 1 januari 2013

2013

2012 har varit fantastiskt på alla sätt och jag tror 2013 blir exakt lika bra!

Den sista kvällen 2012 spenderade vi med fina vänner. Allt var perfekt förutom en fisluktande oxfilé (!) så den kommer de få tillbaka på Maxi imorgon! Björn och Micke kockade i övrigt ihop en riktig festmåltid medan jag och Maria försökte medla mellan våra bestämda tvååringar, inte lätt men det slutade med att de satt och höll hand framför Nalle Puh <3 . När två av tre barn somnat blev det spelkväll med Bingolotto och dumbass, och massor av gotta;) sedan var vi ute och kollade på lite fyrverkerier med grannarna en stund. Vi kom i säng 02 och Oliver tyckte det var morgon 04.45 efter många uppvak innan dess, jippii;) men det gick bra, vi städade och myste och sedan bytte Björn av mig vid halv åtta och jag sov till halv tolv(!!) det var iallafall en mycket bra kväll och helt lagom att göra någonting sånt här när man har småbarn tycker jag.

Nu är det nya tag. Nytt år. Jag ska bli bättre på att ta vara på tiden, att njuta av att vara hemma och mysa med mina små. Samtidigt ska jag bli mer organiserad när det gäller matplanering och pluggplaneringen så jag slipper stressa när jag egentligen inte behöver! Och nedan kan ni se en del i mitt andra mål, att träna (haha som vanligt) jag ska banne mig ned till föreThildevikten! Punkt och slut.

Gott nytt år vänner!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar