lördag 5 januari 2013

Mammahjärtat.

Klockan är 03.. Gäsp! Thilde vaknade och var helpigg För en timme sedan så jag gick upp och la mig med henne, faktiskt mysigt om man ser det så istället för jobbigt . Iallafall vaknade Oliver här nere några minuter senare och ville inte somna så till slut fick jag locka med en flaska välling för att få gå ned, Oliver är ju mest van vid mig på nätterna. Jag lovade iallafall Thilde att komma om en liten stund, nu har det gått en lååång stund men jag tror hon somnat. Eller så ligger hon där uppe med sitt mantra " mamma kommer snart" som hon kör om och om igen när hon är ledsen .. Det gör ont i mammahjärtat, jag vill inte lura min lilla stora kloka tjej <3


Thilde som " spöööööket Laaaaban"


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar