onsdag 23 januari 2013

En bra onsdag!

Dagen började med viktväktarvägning och jag hade gått ned 1.5 kg på en vecka! Jihoo! Min framgångssaga denna vecka har verkligen varit löpbandet. Istället för att ha suttit i soffan och tänkt på allt gott jag skulle kunna äta så har jag gått/sprungit på bandet 30 min och sedan pluggat och inte varit sugen på nånting. Så tummen upp återigen för attract och för mig som slog till ;D .
Nu har jag dock dragit på mig nån skitförkylning såklart så blev inget ikväll. Blev en mysig kväll med min kära mor istället, världens bästa mami ❤

Ja dagen flytit på bra, drog iväg på en härligt kylig långprommis med grannen efter lämning på dagis sen har jag och Oliver bakat bröd och tvättat och sånt där kul ;) sedan hämtade vi upp en solstråle på förskolan och gick hem och dansade loss och väntade på mormor .

Snart är det helg ! Puss&godnatt




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar