söndag 13 januari 2013

Helgens bravader

Igår startade jag helgen med ett härligt jympapass på friskis. Idag avslutade jag med ett inte så härligt(just då iallafall) skivstångintervall pass. Jäklar vad jobbigt det var! Underbart, det måste jag gå på varje vecka . Jag var så slut så jag ville grina på slutet, det måste ju vara ett bra tecken tycker jag :)

Emellan träningspassen hade vi igår en väldigt trevlig eftermiddag/kväll hemma hos fam. Johansson/Persson . Bettina är så duktig med viktväktarna så jag blir peppad att köra på! Imorgon kommer löpbandet också, jihoo! Jag lär nog ha träningsvärk som heter duga imorgon så lär väl inte kunna pröva det men men ;)
Idag har vi bara myst, eller jag har sovit och tränat, Björn har varit med barnen . Han är bra underbar min kära <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar