måndag 28 januari 2013

Systeryster

Idag har syster åkt upp till Sundsvall och lämnat mig med en stor snyftklump i brösten. Min kära lillasyster ska om två veckor åka till Indien i TRE månader och jag vet inte om jag kommer få se henne innan dess! Fifaan säger jag bara, ge mig slutet av maj fort så jag får andas ut igen. Hon kommer säkert få det jättebra, och komma hem som den yogaguru hon är ämnad att vara. Min älskade lilla syster ❤

Dagen har varit väldigt slitsam trötthetsmässigt då det var en minst sagt aktiv natt med mycket spring. Så nu ska jag sova gott en stund och hoppas på en bättre natt.
Imorgon kommer min kära vän Cissi och hänger med mig och Oliver. Mysigt! Sedan ska äntligen ett badkar beställas också, det är på tiden! Blir bra för barnen främst så de slipper baljan någon gång, jag har aldrig varit någon badare men vem vet? Det blir iallafall ett superfint badkar :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar