torsdag 31 maj 2012

HEJ SKRÄP!

Ingen bebis än, 40+1 idag så nu går vi in på övertid ! Inatt var jag säker på att vi skulle få åka in men icke , man blir så less när värkarna avtar på natten när man tror det är på g.. Men men någon dag blir det , och nu är det 13 dagar till igångsättning ifall det inte skulle hända något inna men det hoppas jag verkligen för nu är jag less på att vänta!

Thilde var så rolig i badet ikväll. Hon satt och tittade länge ner i vattnet och pekade på en liten pappersbit som flöt omkring. Jag sa då att " ja Thilde det är ett skräp" Thilde tittade på mig och tittade sedan ned igen med ett stort leende och vinkade " HEJ KRÄP!" :) sötunge ska säga hej till allt och alla och hejdå till verkligen varenda fågel, träd, dagiskompis, skräp, ja precis alla och allt. Det är så roligt när vi hämtar henne på dagis och hon direkt börjar säga hejdå till vartenda barn och varje fröken . En riktig solstråle hela dagarna skvallrar pedagogerna om , när de ber henne följa med och byta blöja blir hon jätteglad och hoppar direkt efter samtidigt som hon ropar hejdå till de som är kvar . Idag satt de och sjöng när vi kom och hämtade så jag och Björn stod och kikade medans hon satt och skrattade och sjöng med de andra barnen. Verkligen en fullträff med den här förskolan, vår tjej verkar trivas som bara den och det gör vi med!




-











Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar