söndag 27 maj 2012

Morsdag!

Igår hade vi Eurovisionkväll med Bettina med familj, grillat och massa godsaker . Väldigt trevligt och det blev ju en bonus att Sverige vann!
Idag är det morsdag och jag fick härlig sovmorgon och sedan god frukost på altan och efter frukost har vi myst i solen , Thilde har plaskat i sin nya pool och nu sover hon gott i vagnen och jag sitter och solar med fötterna i hennes pool. Livet är fantastiskt gott!
Helgen hade varit fulländad om du där inne har lust att komma ut ikväll :)








Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Oh vad härligt det ser ut! Jag satt och spanade in Leahs pool här igår med, tänkte att jag skulle passa på att sätta mig i den när hon låg och sov, men grannarna hade nog trott jag var totalt galen..haha. De kollade nog med konstigt när jag smet ut med en aldeles för liten bikini här en dag och Leah påpekade hur vissa överdelar hängde ut ibland haha. Nåväl, det är en tillfällig kroppstatus, och jag ser fram emot att få tillbaka min normala kropp ;) Ni verkar ha haft en fantastisk dag, forstätt så, och snart kommer nog bebis! Stor kraaaam! :)

    SvaraRadera