onsdag 9 maj 2012

BAAAPP!

Thilde har lärt sig säga bapp(napp) och det används nu flitigt kan man säga..;) idag när hon ramlade tex. Hon skrek ju självklart rakt ut och blev jätteledsen men genom tårarna skrek hon över hela området "BAAAPP, BAAAAAAPP" att hon kan komma på att det är nappen hon vill ha direkt efter hon har snubblat ! Mamman sprang ju såklart in med en förtvivlad dotter och fick som tur var tag på en napp , och Thilde blev nöjd och glad direkt igen.. Sedan hade hon inte varit sig själv idag på dagis , hade mest velat sitta i knä med bappen.. Men när jag kom blev hon glad och som vanligt och vi har haft supermysig kväll ! Thilde fick tillochmed lite glass, och efter den var slut satt hon kvar med skålen i minst 30 minuter och försökte få upp det sista , tillslut försökte hon till och med dricka ur skålen fast den var helt tom . Mammas dotter helt klart ;)


Btw , jag har skrattat så jag grät ikväll, Björn trodde väl att han skulle få åla med mig till psyket istället förförlossningen. Det är så roligt med fotboll, huuur i hela världen kan man döpa ett lag till Häcken?! "jag spelar i Häcken" hahahaha. "jag mötte häcken idag" jag dör så kul, det låter nog inte så nu men tänk på det .

Natti natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Underbara unge!
    Ja, hur kan ett lag heta Häcken? Herregud det har jag inte tänkt på att dom heter så. Stackars dom!

    SvaraRadera
  2. AAAAAAAAAhahahahahahahaha!!! "jag spelar i häcken" hahahhaahha! Jag dör också!!!! Vi ses på psyket hahaha! Kramar!

    SvaraRadera