söndag 6 maj 2012

Godmorgon söndag.

04.00 bestämde sig vår tjej för att det var dags att vakna. Björn gick upp och försökte få henne att somna om men efter en halvtimme gick jag upp och hämtade henne eftersom jag hade morgonpasset idag . Vi la oss i vår säng och drog oss en stund men efter 10 min började Thilde dra i min näsa och när jag tittade upp såg hon bestämt på mig " KACKA" (macka) . Jippiiii, då är det kört. Inte ens bompa är vaken kl 05 så vi har roat oss med att diska, spola toaletten och ätit frukost.
Nu står hon återigen och diskar och jag sitter och gäspar.

Ååå nu vill hon ha sin "bapp" (napp) kanske kanske ska vi ta det lugnt en stund?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Underbara unge!Men stackars mamma!
    Hoppas att ni båda fick sova en stund sen.
    Kram från mammi

    SvaraRadera