måndag 7 maj 2012

Måndag!

Gårdagen spenderades mestadels med våra fina vänner Bettina, Robin och Filippa! Först med fika för mig och B och sedan en spontan grillning till middag, underbart att grillsäsongen är igång!


















Idag har jag då gjort den där tentan jag pluggat så mycket inför;) det kändes bättre än förväntat, lite hade fastnat iallafall men eftersom jag inte direkt förberett mig så mycket är jag inte alls förvånad om det inte gick så bra.. Men men, skönt att bli av med den! Imorgon får vi en hemtenta, ingen rast och ingen ro men ska försöka få den ur världen snabbt så jag hinner vila lite inför lillebrors ankomst !

Under eftermiddagen har jag och Thilde hängt i lekparken, vi har tre olika lekparker alldeles utanför dörren och det är så skönt nu när det blir vår och man bara kan gå ut och gunga en stund utan en massa tjocka kläder. Vi plockade även blåsippor som sedan fick följa med Thilde i badet eftersom hon vägrade släppa dem(!) sötfia.



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar