torsdag 10 maj 2012

20 dagar..






Jag måste bara ta en till napphistoria så jag kommer ihåg den,.. Vi är hos Maria och Theo och Thilde sitter i mitt knä och pillar med mina örhängen . Hon börjar dra i ena örhänget för att få loss det, och varje gång hon gör det härmar hon min min sp hon skrynklar ihop ansiktet och ser ut att ha ont samtidigt som hon grabbar tag i örhänget.. Annars brukar det gå ganska lätt men de jag hade på mig idag satt åt så jag sa att nej Thilde det gör jätteont på mamma! Thilde började darra med läppen och såg ut att börja gråta men tog i allt hon orkade och verkligen röt "BAAAAP"
Hahaha jag måste verkligen försöka komma ihåg det där ansiktsuttrycket som var helt förtvivlat samtidigt som hon verkligen beordrade mig att hämta nappen , typ du ska då inte få se mig gråta mamma ! Oslagbart .


Nu ska jag sussa ! Pusss


H- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så liten och så klar över hur hon ska reda ut situationer.- Mamma ska inte få se hur besviken jag blir!

    SvaraRadera