måndag 14 maj 2012

Dunderklumpen..

Hej och håå.. Ingen bebis än, 16 dagar kvar.. Hoppas hoppas han vill komma tidigare, typ till helgen ! Jag är så.fruktansvärt.trött. Igår var mamma och pappa här och hjälpte oss med städning , bakning, garderobshämtning+montering mm. Verkligen GULD värt och det är så skönt nu när allt är lite mer i ordning och vi har bullar till bebisfika, nu kan vi bara ta det lugnt och plugga klart sen kommer lillebror förhoppningsvis :) ska försöka mig på att laga några hundra matlådor bara så vi är redo när stressen tar vid, så iallafall Thilde får mat och normala rutiner ;)
Verkligen inte långt kvar nu och jag börjar bli lite smånervös! Men mest längtar vi bara , vi är så lyckligt lottade som har vi lilla solstråle och snart en till liten plutt ! Livet är fantastiskt och jag älskar min familj mer än något, puuss och godnatt !


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ja, hoppas att han kommer snart och om han inte gör det att tiden som är kvar ändå blir bra för dig.
    Vilken fin bild på Thilde,hon såg så lycklig ut därute i jorden och vattnet.
    Vi kommer och bidrar med matpaket! God natt kram från mamma

    SvaraRadera