onsdag 4 januari 2012

Sliten, omotiverad typ..

Jag är trött som galet och har legat i sängen sen 20.00.. Nu är klockan 23 och jag har fortfarande inte släckt ned och somnat. Nyss vaknade min dotter vällingslukerskan också, hon satt upp i sängen och aaaa áde när jag kom in med vällingen.Sötpropp! Vi måste verkligen vänja av det där med välling på nätterna, men det är svårt! Men innan brorsan kommer så ska det vara fixat! (säger vi ;) 
Jag var iallafall på skolan 08.10 i morse, det är jag stolt över! Att jag sedan gick  därifrån och traskade ned på stan istället vid halv elva är något annat, då hade jag ju iallafall varit där.. Idag läste jag att det bara är hälften av alla som går PA--programmet som tar en examen eftersom många redan får jobb under studietiden, där ser man!

Nej nu ska jag söva, en lång dag med tråkiga boken imorgon! Puss&Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar