fredag 27 januari 2012

God kväll

Dagen har trots Thildes magsjuka flytit på fint , på förmiddagen tyckte jag synd om lillskruttan som låg i soffan och var varm och somnade hela tiden. Men samtidigt är det så mysigt! För mamma;) vi har legat och kramats och tittat på barnprogram , det är inte ofta virvelvinden sitter still annars så det gäller att passa på!:)
Morgnar är även min fixartid på dygnet, och när någon är sjuk så kickar även städmanin in, jag vill fixa det som går att fixas liksom ..;) så idag blev det sanering och sortering i badrummet nere, jag har det i bakhuvudet typ jämt att " här borde jag verkligen sortera och slänga lite någon gång" men det är sånt man sällan får tid med, förutom när man blir manisk;) sedan har tvättmaskinen gått varm , allt har tvättats! Så nu har jag krupit ned i en säng med nytvättade lakan och vädrat täcken och en ny fet bäddmadrass, så nu ska jag läsa lite och sedan sova goottigott!
I morse började dagen med en kaskadspya 05.30 , vi kan väl hålla tummarna för en liite mer harmonisk morgon imorgon ;)
Nattinatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar