fredag 13 januari 2012

Fred dag

Dagen har varit mysig! Väldigt skönt efter en slitsam vecka! Vi har fredagsmyst hela dagen lilla familjen och nu ikväll blev det quesadillas och Arne Dahl för mig och Björn, god mat men ganska dålig film!
I torsdags ringde de från dagiskön och berättade att Thilde hade fått plats på dagiset vi valt i första hand. Så himla glada vi blev! Det är jättesvårt att få dagisplats nu, speciellt här ute i Bomhus så vi hade väldig tur att vi fick det till slut :) Så nu ska lilla fröken börja om drygt en vecka, helt galet vad tiden går fort!

Nu är det godnatt, jag har nattpasset för en gångs skull, och då ska jag passa på att sova läänge imorgon! Jag är egentligen piggast och får mest gjort sådär vid sjutiden på morgonen så jag brukar gärna ta morgonpasset annars, men nu kände jag för en sovmorgon ;) godnatt!


En morgon när jag skulle gå iväg till skolan står Thilde redo med min halsduk och Björns keps på i hallen , sötmaja! ( jag var dock inte så snabb med kameran så här är det påväg av igen ) Det är såå svårt att lämna henne på mornarna när hon står i hallen och tittar på mig och vinkar medans hon säger heeddåå. Jag vill bara stanna hemma och kramas!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar