tisdag 17 januari 2012

21 veckor

Imorgon går vi in i vecka 22, 18 veckor kvar alltså :) Tiden går så himla fort nu, det händer massor hela tiden med Thilde och allt runt omkring och vår älskling i magen växer och växer så man inte hinner med! Vi älskar er otroligt båda två <3





Jag har de senaste två dagarna varit proppfull av energi och det känns kanon! Äntligen lite energi i denna kropp! Jag vet inte vad som hänt men jag hoppas på att det sitter i imorgon med, så jag blir klar med mitt PM om som är en analys om rekryteringsprocessen i Svenska kyrkan. Jippii yeey det är tur att jag har överskottsenergi nu alltså;)
Min extrakurs som jag tänkte gå några veckor startar också denna vecka, arbetsmiljö och stress 7,5 hp. Verkar intressant så ska nog gå bra :)

Nu ska jag sova så energin sitter i imorgon med :)
Jag älskar min syster, hon är den bästaste syster man kan ha och du ska veta att jag gör precis vad som helst för dig <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar