tisdag 3 januari 2012

Mitt hjärta

Jag har fått något jag inte visste att jag saknat, en tv i sovrummet ;) det är ju faktiskt myspys att ligga och slötitta så här på kvällen..




Idag har vardagen slagit hårt mot mitt psyke, har suttit på skolan och läst "The cult of personality testing" jätteointressant!! Jag gillar inte " lullarkurser" och detta känns precis som en sån, det ända jag lärt mig är typ att det finns personlighetstester. Sen har kursen bestått av upprepningar och uppgifter påhittade bara för att.. Nästa blir väl mer intressant kan jag tro, arbetsrätt!

Jag måste slänga in en bild på en väldigt badivrig liten tjej från igår också.




Nu ska jag se slutet av the holiday och sedan sova, ska sitta på skola 08.00 imorgon är planen ;)

Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar