söndag 22 januari 2012

Pappa ? En Björn ?

Jag tror Thilde har blivit lite förvirrad, och jag förstår henne! Jämt när jag ropar Bjööörn ropar Thilde paaaaappaa. Nu har vi börjat läsa en ny bok där det finns en björn, djuret alltså .. Så idag när Thilde fick se en stor gossebjörn som låg på mosters säng började hon hoppa och säga pappa pappa , och när hon kom upp i sängen kramade hon björnen och sa paaaappaa. Haha det är inte lätt med alla björnar ;)

Nu har vi kommit hem till Gävle igen, alltid skönt att komma hem och stöka runt och packa upp igen ! Thilde har precis ätit sin favoriträtt ägg med lite gröt som dessert.. Hon är helt galen i ägg, i alla former!
Ikväll blir det myskväll med min kära när han kommer hem. Imorgon börjar vardagen på riktigt, inskolning på förskolan och annat spännande !




Bjuder på min syster idag , saknar henne ! Och är jäkligt avis, hon åker till Thailand en månad om någon vecka!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. hehe, det var roligt med björnen. Jag saknar dig syster. <3

    SvaraRadera