fredag 20 januari 2012

05.45!

Inte okej att kliva upp innan 06! Men idag var det verkligheten för mig och T , och jaja jag hade sovit sen 22 så var ganska utvilad ;)
Känner mig lite risig idag , den här morgonen skulle jag i vanliga fall halsa en Kan Jang och knapra alla möjliga tabletter mot förkylning men när man är gravid får man tydligen inte det så jag får bara välkomna en förkylning lagom till den mest späckade veckan på länge! Thilde ska inskolas nästa vecka, samtidigt som både jag och Björn har nya kursstarter! Men vi har försökt att pussla så att det precis kommer att gå ihop, men planeringen kommer raseras om jag går och blir sjuk. Kanske inte blir så poppis på dagis det ;)

Nu är det tvättning och diverse andra bestyr som gäller, i eftermiddag åker jag och T på en spontantripp till mormor och morfar !



Försökte få en bild på T som satt och gnagde på min juridikbok , fungerade sådär!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar