tisdag 24 januari 2012

Helt slut!

Idag var första hela inskolningsdagen för Thilde, hon älskade det! Jätteglad och framåt som vanligt och gick rakt fram och satt sig i knät på "fröknarna"(förlåt , men vet inte vad jag ska säga annars!) flera gånger . Hon lekte både själv och hängde på de andra barnen. Alla är så gulliga och jag tror detta blir super! Vi får se hur resten av veckan går nu, imorgon är det Björn som håller i spakarna på förskolan och jag ska försöka banka in lite juridik i skallen, inte lätt alltså!
Även fast allt är upp och ned och tusen gånger stressigare än vi är vana vid de här första dagarna känns det verkligen skönt att allt är igång. jag ser fram emot att vi får skapa våra egna vardagsrutiner , det är inte prio ett när en är hemma precis. Sen känns det kanon att Thilde får lite mer att göra på dagarna och får leka med andra barn, hon sov som en stock idag efter lunch och vaknade lagom tills vi skulle gå hem;) sen har hon varit på topphumör resten av kvällen, ända sen igår när vi var där egentligen! :) vi får se hur det går nästa vecka när inte mamma eller pappa är med..

Nu ska jag ta och hoppa i säng! Puss!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar