lördag 13 oktober 2012

Nyhetsuttorkad

Jag har verkligen ingen som helst koll på vad som händer utanför Gävles gränser för tillfället. Jag gick precis in på aftonbladets app och kom på att jag inte varit in på den sedan Oliver föddes typ.. Haha jag har gått från att lusläsa varenda artikel till att ha noll koll, och det läskiga är att jag inte tänkt på att jag slutat. Jag läser halva GD på mornarna, thats it. Nyheterna måste på allvar invadera mig från alla håll för att jag ska orka lägga märke till dem, jag tror jag har nog med mitt och orkar inte sätta mig in i andras bekymmer. Jag har även dragit ned drastiskt på bloggläsandet (och skrivandet ;)

Idag har vi haft Thildes kompisar Filippa och Theo med mammor här på kalas , mycket trevligt! Thilde blev heltaggad så fort hon fick på sig "prinsesskjolen " och var energiknippe nr 1 hela eftermiddagen. Hon somnade gott ikväll efter att ha legat och pratat igenom dagen en lång stund.
Imorgon blir det släktkalas och mina föräldrar sover kvar här så det blir mysigt . Nu ska även jag krypa ned i sängen , nattinatt!


Thilde fick en doktorväska av Theo i torsdags som varit väldigt poppis de senaste dagarna !

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar