tisdag 23 oktober 2012

Dunder och brak.

I söndags förvandlades min och Olivers lilla "myssjukstuga" till en riktig ordentlig helvetesstuga. En halvtimme efter hade jag sån jäkla frossa att händerna domnade bort och jag fick sitta i duschen och ringa Björn och be honom googla symptom eftersom jag skakade så mycket att jag inte kunde skriva. Åh herregud så sjuk jag var. Tills imorse, då hade all jäkla feber blåst bort och ersatts med en riktigt dum hosta, men bättre det. Det var verkligen inte igår jag mådde som i förrgår och igår. Fy fan säger jag bara.

Det ända bra jag fick ut av min resa till helvetet och tillbaka var serien Torka inga tårar utan handskar av Jonas Gardell , de korta stunder jag kunde öppna ögonen var detta min drog . Sen grinade jag så mycket att jag måste sova lite till och det var ju bra. In på SVT play och se den!

Vilket roligt inlägg va? Det har inte hänt så mycket mer sen sist ;) nattinatt!




Yes, de somnade i soffan även idag mina sjusovare..




"eeeh, hon kanske är lite trött för hon låg och sjöng i ett hus vid skogens slut hela vilan idag " (förskolan) Ja herregud, mer hyperdyperöverallt fick man leta efter den här eftermiddagen, man måste verkligen kämpa för att hålla sig vaken ibland. "STOP mamma, inte sitta soffa, DANSA!"


Location:Vikingavägen,Gävle,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar