torsdag 4 oktober 2012

Mommi var här.

Mamma /mormor har varit här igår och idag och det har både varit väldigt mysigt och väldigt välbehövligt då både Björn och jag haft feber som gått upp och ned det senaste dygnet.
Thilde älskar iallafall att få vara med mormor, och när "Mommi " är här är det bara hon som gäller. Det är härligt att se !

Imorse när Oliver låg i babygymmet och gymmade överraskade han oss helt med att vända tillbaka från mage till rygg, från rygg till mage har han ju kunnat några veckor. Han fick riktig fart på rullandet och låg plötsligt under sekretären, toknöjd över sin prestation förstås. Jag fick ju en chock och fick det inte på bild men här under fick jag dra ut honom .





Lillplutten vår , det går så fort !




Syskonkärlek. Ni ska se Olivers blick när han sitter i babysittern och Thilde dansar förbi, full med beundran och kärlek.





Nu har Oliver till slut somnat här i min famn , och man vet att det är på riktigt när nappen ramlat ut .
Jag och Björn har intagit en lyxmiddag från ett nytt sushiställe, vet inte vad det hette men jag tror det var den godaste sushin i stan, mums!

Nu ska jag bli frisk, imorgon blir det ju helg och jag tänker inte slösa bort den på att vara sjuk! Nattinatt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar