måndag 1 oktober 2012

En bra helg är snart över.

Vi har haft en bra helg . Björn var ledig i fredags så den kändes extra lyxig ! I fredags tog vi det väldigt lugnt hemma i regnet , skönt! I lördags var jag och Maria först och slogs på en loppis de har på polhemsskolan en gång per termin med massor av barnprylar. Hittade lite böcker och leksaker ! Sedan åkte vi till Bettina , Robin och Filippa för en trevlig eftermiddag ute i regnet samt en väldigt god middag inomhus ! Myspys! Männen skulle vinna pengar på stryktipset (?) till en resa men det blev till en kexchoklad istället , huvudsaken är ju att man vinner något ;)
Idag har jag , Björn och Oliver varit i Valbo och shoppat lite och Thilde varit hos farmor och Jörgen . Det blev en riktigt varm och gosig filt som jag myst med igår kväll, sedan hittade jag en didriksonsjacka till kanonpris som jag INTE köpte och det ångrar jag bittert nu, hoppas hoppas den finns kvar imorgon kväll ! Thilde fick även hon lite kläder, hon blev väldigt nöjd och klappade tröjan och sa "nyy" hela eftermiddagen.











- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar