tisdag 2 oktober 2012

En dag

Jag har läst igenom min blogg litegrann. Och herrejesus vad jag avslutar allt med utropstecken!! Det är slut med det nu. Punkt.

Nu skulle jag kunna skriva att jag och Oliver varit hemma och myst idag, och Thilde varit på dagis. Ganska normalt, och det är precis vad mitt liv består i nu, ganska normala
och likadana dagar. Det är riktigt skönt, rutiner och likadant får mig att samla energi och drömma. Och gå på gymmet! Mitt träningskort blev "tinat"(det har varit fryst) igår så idag var jag där och svettades på core . Väldigt skönt att känna att den här kroppen fortfarande kan, men jag tror jag har tappat bort mina magmuskler och min svanskota flyttat sig ? Aja, skönt var det och jag ska försöka få till minst två pass i veckan, det känns som ett realistiskt mål.

Imorgon är det fotografering utomhus(!) på dagis. Även porträttbilderna. Verkar ju lite skumt men vi får hoppas att det inte spöregnar då. Jag har tvättat lillfrökens jacka så den är fin en stund där på morgonen iallafall..

Se där , det funkade ju med bara 2 utropstecken idag, men jag känner inte alls lika happy (!!!) som vanligt .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar