lördag 10 mars 2012

Vår i luften !

Underbart vårväder har vi idag, jag sitter ute på altan med min kaffekopp och myser. Thilde sover och Björn kollar på skidor på tv.






Natten inatt var dock allt annat än mysig, Thilde vaknade jätteledsen och ville absolut inte ligga ned, jag fick sitta med henne i famnen tills hon blev lugn och somnade. Men när jag la ned henne i sängen vaknade hon direkt och skrek. Vi gissade på att det var öronen som gjorde ont för hon ville inte dricka något heller men hade inte feber.. Så till slut fick hon Ipren och sov någon timme tills hon vaknade igen och grät vid 05.. Björn gick upp med henne 06 och jag sooov!
Jag ska btw aldrig någonsin (under min graviditet ) äta något flottigt på kvällen , åt en hamburgare igårkväll och mådde sjukt dåligt hela natten! Blä.


Men nu är det sol! Puss! Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Nejmen, snutta! Det är mycket sjukdom märker jag, så tråkigt! :(

    Och du, jag känner igen detdär med illamående pga flåååtig mat, fyfanken! Den sortens illamående är inte "sjuk" illamående, eller "fylle" illamående, utan det är ILLAMÅENDE! Bläääh!

    SvaraRadera