måndag 26 mars 2012

Tentavecka

Som jag längtar tills att den här veckan är över! Tentor för både mig och Björn , och jobb för Björn .. Huset ser ut som ett bombnedslag , längtar till helgen när vi äääntligen ska få tvätta fönster och göra vår ute och inne! Tapeter ska upp i köket också och väggen ska målas en gång till :) jag blir halvtokig av att gå runt här när det är halvfärdigt plus att allt annat är stökigt och ingen har tid att ta tag i det ! Gaaah , jag längtar tills jag blir mammaledig igen så jag får städa lite ;)

Lillpluttan sover jätteoroligt så hon fick sova hos oss tillslut inatt. Problemet då är att jag har bäddat min sida med en extra bäddmadrass nu när jag är gravid och har ont överallt, så då måste jag liksom hålla i henne så hon inte rullar ned på Björns sida för då kommer hon inte upp igen , haha vilka problem man har om nätterna.. Lillplutten sover inte heller så bra på nätterna så när äntligen den ena somnat är det ett väldans bökande innan jag somnar .. Men det är bara mys, gäller väl att vänja sig !

Ikväll har jag varit och stooorhandlat på maxi, dom måste tro att jag har typ åtta barn och en lastbilschaffis till man så som jag lastar upp på bandet. Jag brukar fundera på varför jag alltid ser fram emot att alltid åka själv och handla , det slutar alltid med att jag är sjukt irriterad och har väldigt långa armar !men vad gör man inte för att få välja brödsort liksom ;)


Nattinatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar