lördag 3 mars 2012

Utslagen!

Ligger utslagen på soffan en sväng och kollar på Mimmi på Disney channel .. Bra det! Jag och Thilde röjer här hemma idag, pappa Björn har gått och jobbat! Innan han gick var vi ute på en riktigt skön promenad och sedan satt vi ute på altan och mös i solen medan Thilde sov i tre(!) timmar! Efter det har min garderob blivit rensad och nu slappar vi som sagt;) ska nog iväg en sväng till Ica sedan och köpa lite gotta till melodifestivalen ikväll :)

Igår fick vi äran att vara barnvakt åt Thildes kompis Theo. När vi satt här i soffan pekade han på min mage och sa "Boll!" och jag skulle försöka förklara att neej Theo det är en bebis där inne, en liten kille som ni kan leka med sen! Theo tittade på mig som jag var helknäpp " NEJ! Boll! Öppna!!" så försökte han dra upp min tröja. Haha det kan inte vara lätt att vara liten bland alla knäppa vuxna ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Underbar situation med Theo!Kram från mamma

    SvaraRadera