onsdag 14 mars 2012

Onsdag!

Min lilla sötdonna är så rolig! Igår somnade Björn på soffan och när Thilde såg det tittade hon på mig och sa "soova?" och jag sa att ja pappa sover så nu måste vi vara tysta.. Och Thilde fick värsta busleendet i ansiktet och sprang fram och slog på Björn och gapskrattade! Björn vaknade och blev skrämd så han flög upp! Thilde skrattade och skrattade och Björn fick sedan låtsassova hundra gånger om så Thilde fick väcka honom igen . Samma sak idag, jag fick fånga in henne flera gånger när Björn åter igen låg och snarkade på soffan. Vår lilla busiga tjej!
Annars flyter det på . Thilde är fortfarande frisk! Peppar peppar...
Imorse var jag och simmade, det är så skönt att få lite träning iallafall . Är lite si och så med det annars , jag kan knappt gå en liiten promenad nu utan att ha ont i benen i flera dagar, men simma går finemang! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar