lördag 31 mars 2012

Efterlängtad helg!

Vi har haft en riktigt skön lördag. En efterlängtad sådan efter tentaplugg och jobb i flera helger . Igår tapetserade vi i köket så nu är det klart! Jihoo :) ska ladda kameran så kan jag visa bild, blev så dåligt med mobilen ..
Idag har svärmor och Björns mormor och farmor varit här och firat mig!:) så mysigt och jag är så glad att Björn har så fin släkt här när min egen är så långt borta. Vi åt gott med grillat (trots snön ) och tårta. Jag fick jättefina presenter, koppar och ett tårtfat i samma serie jag fick skålar från i julas och kökshandukar och blomma som passar kanon i nya köket ! Tuusen tack :)
Nu på kvällen har vi suttit i mörkret (earth hour) och kollat på en ganska dålig film. Men det är mysigt ändå för jag har ju min fina korthåriga älskling här !




Tårta och russin är det ända som gått ned idag, håller tummarna att det inte är någon sjukdom på g.

YouTube Video

Haha jag bjuder på film , på sötpluttan och galna mamman.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar