tisdag 20 mars 2012

Trött mamma

Idag är jag seg som tusan! Björn jobbar i Söderhamn nu några dagar och är borta typ 07-19 så då behöver han faktiskt varken ta natten eller morgonen, eftersom jag är hemma hela dagarna ;) vilken snäll flickvän jag är vaa !;D nej men trollet sover lite sisådär så var väl upp 4 gånger inatt innan hon tyckte det var dags att kliva upp klockan 05!! Mysigt! Eeh..
Efter dagislämning har jag iallafall varit och simmat och sedan en sväng förbi maxi för att köpa gofrukost och mammatidning:) så nu ligger jag deckad här hemma med min tidning , har väl egentligen lite plugg att ta tag i men det skiter jag i :) ibland får man strunta i allt, och idag känns det som en sån dag. Ska peppra i mig järn eftersom jag tydligen hade väldigt dåliga järnvärden när jag var på Mvc igår, sen sova ! Hämta lillskruttan ska jag också göra i eftermiddag, sen leka massor ute eftersom mamma är så jäklarns dum när hon ska hämta mitt i uteleken på dagis.

Nu är det snart bara två månader kvar till lillebror kommer, och sommaren! Underbart är livet ja!!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: