måndag 12 mars 2012

Biodate

Igår var jag och min älskling på olearys och åt och sen gick vi och såg En gång i Phuket. Den var ju sjukt rolig så det var bra! Mysigt att komma iväg bara vi , första gången någon annan nattade Thilde också, farmor var här hemma med henne och det hade gått så bra! Himla skönt att det fungerade , nu kanske vi hinner med någon date till innan lillebror kommer ;)

Idag är det utvecklingssamtal på dagis 9.30 , sen är det plugg hela dagen, sista veckan på distanskursen så vi har lite att stå i men sen kan jag koncentrera mig på en kurs! Jag är jäkligt nöjd att jag gjort den här kursen iallafall, det är skönt att se vad som fungerar och 150% plugg gick ju finemang! Lika bra att passa på när man ändå håller på:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar