onsdag 28 mars 2012

Mormor är här!

Dagen har gått åt till lite sista minutenplugg, herregud ge mig bara den där tentan för jag vet inte vad mer jag kam plugga på! Fröken arbetsrätt herself har ju byggt upp allt så fint med övningstentor som vi får plugga på ( gamla tentor) som är ganska lätta , och samtidigt får vi veta av de som gjorde den här tentan förra året att då var det allt 40% som inte klarade den! Och då kan den då inte varit uppbyggd som övningstentorna! Så nu vill jag bara ha det överstökat , man blir ju bara nojig av att vänta!

Idag och imorgon är mamma här :) vi har myst och kollat på mästerkocksfinalen ikväll , fel tjej vann tycker vi! Imorgon ska Thilde få hänga med mormor hela dagen , det är nog omtyckt kan jag tro :) hoppas det blir finväder!

Jag har btw en liten pojke i magen som försöker bryta sig ut genom naveln! Det ni ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar