onsdag 15 februari 2012

Tröttaste mössan

Jag tror jag håller på att bli sjuk! Har varit helt igenkorkad i kolan hela dagen , hängde mest med på det roliga med grupparbeten när vi var på skolan idag. Min underbara gruppeligrupp <3

Efter grupparbetet gick jag en sväng på stan, åt middag med mamma som jobbat och skulle tåga hemåt svall. Efter det kände jag hur kroppen gav upp, har ont överallt! Nu hoppas jag att det är sömnbrist jag lider av så har bäddat ned mig och släckt lampan!

Idag har Björn och Thilde varit hemma och haft busdag, och vilket bus sen! Björn kom in i badrummet lagom för att se att Thilde rivit ut alla blöjor ur paketet och stoppat ned dem i toaletten!! Hahaha även att han glömde att knäppa kort ;D

Nej men godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar