torsdag 16 februari 2012

Sjukstuga

Idag vaknade både jag och Thilde förkylda, T har ögoninflammation på det också så det blev mycket baddandes innan hon kunde få upp ögonen imorse! Stackars liten!
Nu har jag röjt i köket och vi har parkerat oss i soffan , T kollar på favoritprogrammet Jake och piraterna och jag letar efter en syskonvagn på nätet. Jag funderar på en babytravel Dublin, men babyproffsen har stängt här i Gävle så vi måste pallra oss iväg till någon annan stad så vi kan klämma lite på den ;) den ska väl mest köras mellan dagis och hemmet kan jag tro så ett fynd skulle sitta fint så kikar lite på blocket med !

Idag ska vi bara vara hemma och kurera oss, hoppas på bättring till morgondagens seminarium men är inte för optimistisk precis..


Kolla in Thildes morgonfrilla! Den hade behövt en toppning eftersom hon har längre hår på sidorna än bak , men känns dumt att klippa när det ääntligen kommit lite hår ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men lilla sjuksnutta! Eller snuttor! Krya på er!

    Vi fick klippa Leah häromdagen, kändes också pissigt just nu när hon fått hår, men det kommer växa fortare och bli bättre "kvalité" om man toppar bara liiiite. Vi tog bara nån mm, och det syntes skillnad och KÄNDES om inget annat, så jag rekomendera det starkt! :)

    SvaraRadera