onsdag 8 februari 2012

Mina älskade.

På tisdag är det alla hjärtans dag! Det betyder att jag och Björn varit tillsammans i tre år! Haha lite nördigt att "bli tillsammans" på alla hjärtans dag, vi hade ju faktiskt träffats några månader innan. Och vi hade nog inte en tanke på att det var alla hjärtans dag, jag var och hälsade på hemma i Sundsvall och Björn i Gävle när vi pratade i telefon och Björn äntligen ställde FRÅGAN! " Ska inte vi ta och byta status på Facebook ?" ;) haha dagens samhälle alltså , hur frågade man chans innan liksom ? :p
Och vad mycket som hänt på bara tre år! Vi flyttade först till vår älskade lägenhet i Oslo tillsammans med Linnea, där hade vi det väääldigt bra men kände snart att det var dags att ta tag i det där med livet och plugg och sådär! Så vi flyttade hem till Svea , och hade ingen aning om var vi skulle hamna. Till slut hamnade vi i Gävle BÅDA två, vi kände verkligen att allt gick vår väg! Och efter några månader fick vi veta att en viss liten tjej bosatt sig i min mage och våra hjärtan. Vi flyttade ut mot vårt nya familjeliv i Bomhus och vår älskade dotter kom till världen. Och nu har vi fått lära känna Thilde utan och innan och vi har ytterligare en älskad på väg!

Jag älskar min familj och känner att allt var menat att bli såhär bra , vem kunde trott det för lite drygt tre år sedan när jag såg den där snygga bartendern som kom upp i restaurangen och Pers och ville ha en liter mjölk ? ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar