söndag 5 februari 2012

Bad pågår !

Sitter och kikar på när Thilde badar. Vår lilla glädjespridare! Vad hade vi gjort utan dig



Och matvrak! Idag och igår har hon ätit som aldrig förr! Härligt , men man får en liten chock när hon tömmer grytorna ;)

Och på mig har gravidhjärnan kickat in ordentligt, det började igår med att jag skulle värma Thildes välling och lägger in själva nappen och ställer flaskan utanför, det blev bränd napp istället för välling;) idag skulle jag gå och handla fryspåsar och kom hem med avfallspåsar, jättestolt ända tills Björn undrade varför jag köpt soppåsar ? Och sist men inte minst( och inte sist har jag på känn) så köpte jag en jacka till Thilde igår och tänkte att den här är nog för stor så jag går hem och testar och SPAR KVITTOT!! Har jag inte vänt upp och ned på hela huset och alla våra och våra grannars sopor nu va?? Så om ni ser ett litet barn ( eller liknar nu mer en pingvin) med jättefin jacka ned till fotknälarna så har jag även glömt att jag nu måste vänta tills nästa år för att ta på henne den !!


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Oh vad härligt att se Gosingen!
    Det ordnar sig prova utan kvitto.Betalade du med kort? I så fall syns det där.

    SvaraRadera