lördag 18 februari 2012

Pizzakväll!

Dagen har innehållit hemmamys och en massa tvätt och handling. Thilde är fortfarande jättesnorig men lite bättre i ögonen , tur det eftersom salvan man använder om det inte går över tydligen är helslut på ALLA apotek! Men vi får hoppas det går över nu.
Nu ska jag stoppa ned dottern i sin säng med nytvättade lakan, sen har vi gjort egen pizza som vi ska äta till melodifestivalen ! Jag har en superbra app på telefonen som heter kokaihop, jag har haft den länge men "upptäckt" den ordentligt nu, jättekul att hitta nya recept! Det ska nog bli en ordentlig housewife av mig också! (Jag fixar den till dig mamma när du får din iPhone ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tack älskade du den vill jag ha! oh pizzorna ser jättegoda ut kan jag få en sån också nån gång när jag kommer.

    SvaraRadera