tisdag 19 februari 2013

Skadat var det här!

Idag på skivstångintervallen kände jag mig lite väl handikappad med mitt halta ben. Som om det inte var nog hände det något med mitt andra ben också, muskeln på framsidan började göra skitont och det var inte lätt att köra min benböj då inte! Jag har väl gått för hårt fram såklart, det blev mycket träning förra veckan och jag låter inte direkt den här benhinneinflammationen vila heller. Jag är ju peppad som bara den och vill träna!

När en sak går bra går allt bättre, så nu när träningen gick bra men inte perfekt går det inte att plugga heller. Jag har istället satt mig med Olof Röhlander för att återfå min motivation till livet . Den här boken har jag tidigare lyssnat på men den är så bra så jag köpte den i bokform också. Bra att ta fram ibland när man behöver styrketräna lite mentalt :)

Och ja, nu blir det vila tills lördag iallafall..



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar