lördag 16 februari 2013

Familjelördag.

Dagen började med att jag och Thilde gick på Friskis barnjympa, något jag länge tänkt testa på men det har inte blivit av. Nu blev det det och det var bra! Thilde var lite avvaktande i början, precis som hon är med allt nytt. Hon tittar och tittar och ser ut som att hon inte gillar det, men efter en stund när hon vet vad det är för något och hon är med på det släpper allt och ho. Jympade på som bara den.
Efter barnjympa bar det mitt medelpass så jag stannade och Björn hämtade T och åkte hem till barnens farfar medan jag jympade. Efter det åkte vi till Max och åt hela familjen.det var något vi aldrig gjort förut och det var så roligt att vi kunde sitta där och äta allihop, haha. Det låter ju kanske inte så stort men det var det! Myspys.
På eftermiddagen har vi haft lite kaffegäster och jag och Thilde var iväg en sväng och handlade/lekte ute i snön. Nu har det varit melodifestivalmys och just nu Pluramys ❤.
En bra dag .

Imorgon blir det veckans fjärde träningspass, skivstångspin, härligt! Vi är på gång :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar