onsdag 20 februari 2013

Kom igen solen!

Idag var det tydligen sol i Sundsvall. Inte i Gävle. Jag skulle seriöst göra vad som helst för att få lite sol på näsan nu. Håller tummarna för morgondagen!

Idag har jag ändå gjort det bra, dagen började som ett grått hål och jag hade noll motivation till någonting, ville helst bara dra täcket över huvudet. Men serni en av de fina saker med att ha barn är att man i sånna situationer får ta sig samman och försöka vända allt till det bättre. Det lyckades jag med idag och jag är så jäkla glad för det! Jag tvingade mig själv att städa innan dagislämning så jag skulle kunna halta hem till ett städat hem, och förhoppningsvis bli lite piggare av det. Det blev jag! Så jag drog igång soppkok och härlig musik och dagen blev riktigt bra och jag fick mycket gjort, det trodde jag aldrig imorse.
Nu ikväll dog jag däremot på soffan och nu ska jag sova.
Jag.hatar.februari. Nu är det sagt och snart är den här jäkla skitmånaden slut så jag kan börja leva igen.

PUSS


Min räddning de här veckorna, herregud vad jag älskar er! ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Bra gjort! Underbart att vända en negativ spiral och att svimma i soffan är en del av det,viktigt att vila när man använt mycket kraft!

    SvaraRadera