lördag 3 december 2011

Njuta av stunden

Ibland måste jag stanna upp för att förstå vad som sker precis nu. Det är så häftigt allting att det ofta känns som att jag lever någon annans liv! När jag sedan förstår att det här är jag, det här är mitt liv just precis i denna sekund, den känslan är obeskrivlig.
Jag har precis varit inne och snusat på min sovande dotter, och nu ligger jag här ensam på vårt rum och saknar henne! Jag hittar lite grejer i sängen, en bok, ett paket Alvedon , en docka .. Saker som min tjej dragit fram och lekt med, vår underbara lilla tjej! Jag vill ta in henne hit och snusa Thildekalufs (?) hela natten, men jag vet att om jag försöker mig på det projektet igen får vi ingen sömn någon av oss ..


Här har Thilde nyss fått sitt livs första fun box på sibylla med köttbullar och mos.. Och ett liten, högt älskad nalle!



Här är fröken på bockinvigning ( may he rest in peace) , vi missade själva invigningen men fick se lite uppträdanden innan, och är det något Thilde gillar är det musik!




Här är Thilde med Micke och Theo när vi förflyttat oss från bocken in på java efter att det börjat regna! Spelar ingen roll vad det är för väder, huvudsaken är att man har mysigt! Och det blev en väldigt lyckad första advent med fina vänner och massor av snö( höhö det började spöslaska när vi skulle hem!)

Haha kollade igenom bilderna nu, Thilde brukar bara ha napp när hon ska sova eller är extremt trött/ grinig . Nu har jag prickat in en napptjej på tre kort!

Imorgon är det andra advent och vi ska fira fina lilla Filippa som har fyllt ett år nyligen, hurraaa!!!!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar