måndag 11 mars 2013

Tille heter BARA flicka!

Thilde satt i badet ikväll och rabblade upp vad hela släkten heter "på riktigt" . Förut brukar hon säga när man frågar vad hon heter " Tille Viiira" (Elvira) men idag " Tille heter Flicka " , " men vad heter du mer än Thilde då? " " Neej, Tille heter BARA flicka!!" . Sötnos. Vi har pratat mycket om flicka /pojke några dagar så det är väl något sånt som fastnat :)
Nu är mamma här och det gillar vi! Jag ska passa på att plugga som en tok imorgon är det tänkt. Sedan vill jag bli frisk också! Är less på att vara förkyld och inte kunna träna :( men det är väl bra att jag vilar mitt onda knä ordentligt.. Eller nåt. Sedan är det fullt ös medvetslös iallafall, 10 veckor till vårruset och dags att börja träna tycker Blossom (och jag;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ohh, men söte! Nu börjar han bli lik "Tille Viiira" tycker jag!

    Plugga på och träna på, det klarar du galant! Heja dig!

    Kramar!

    SvaraRadera