tisdag 19 mars 2013

Att bryta ihop och komma igen.

Idag har jag dragit täcket över huvudet och lekt utbränd. Jag och Oliver drog ned persiennerna och tittade på serier/lekte hela förmiddagen . Jag förstår inte när jag sitter där och tycker att jag är patetisk hur mycket jag behöver det, men efter en sån dag har jag samlat ihop massor av ny energi och tar nya tag. De där neddragna persiennerna funkar bara några timmar, när jag sitter där och tycker att livet är jobbigt och att jag kommer inte oooirka. Vips så är det någon som skriker i mitt huvud " MEN VAFAN Emelie, skärp dig nu, det ser ut som en kvart härinne!!!!" och så är det full rulle igen , pigg och glad!
Som en "powerdepression" den är över på några timmar, och sedan är det mer "jävlarannamma" och "jagskaalltvisadem" vilka dem är är fråga, mina hjärnspöken kanske?
Nej nu ska jag sova. Mycket nu.




I söndags hängde vi på altan i solen. Jag ääääälskar vår baksida, så fort det är sol är det lä och varmt . Underbart!

Idag när jag hämtade på dagis såg barnen mig genom fönstret innan jag kom in. När jag stack in näsan ropade Thilde " men det var maaaaamma, inget troll!!" haha vilken överraskning ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar