fredag 23 november 2012

I tankarna på ÖB

Idag har vi varit hemma och haft det bra. Älskarälskarälskar varannan fredag, för då är Björn ledig också :) han var iväg och skrev C uppsats på fm men sedan var han hemma och lekte med oss. Det märks verkligen på barnen att de blir glada när pappa är hemma, Thilde tittar på honom och vill leka och Oliver skrattar så fort han får syn på honom. Nu låter det ju som att Björn aldrig är hemma men jämfört med hur mycket vi andra umgås så är det ju lite.. Underbart är det att ha honom hemma iallafall!
Jag var iväg till Ica och ÖB och lite sånt där på kvällen , och jag ville bara hem! Haha, jag hänger med mina små hela dagarna och det ända jag kan tänka på när jag står där på ÖB är min lilla prinsessas skratt och min lilla prins knubbiga små armar. Borde jag kanske komma ut mer? Eller tvärtom? Pluttenuttsjukan har jag nog iallafall, mina små pluttenuttisar!



Oliver ålar på som bara den nu och ställer sig även i "plankan" hela tiden, typ. Han vill också väldigt gärna träna om nätterna och inatt var värst hittills! Jag ligger och håller i honom och försöker lägga kuddar så att han inte ska rulla över på mage i sömnen, men han har blivit så stark så han lyckas ändå och då åker huvudet upp och han vaknar! Sedan ska han försöka komma upp på knä eller tå, åla hit och dit och vill inte alls sova. Inatt vaknade han minst en gång i timmen och var klarvaken mellan 03-05 , jippii! Men kommer ihåg att Thilde också höll på så här , och vet ni , det har gått över ;)

Nu ska jag sova och hoppas att få göra det en liten stund iallafall :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar