lördag 10 november 2012

En bra lördag.

Efter en hård natt med pigga barn vaknade vi lite på sned ( iallafall jag) men efter några koppar kaffe artade sig dagen riktigt bra ändå! På fm var vi mest inne och mös och lekte. Thilde har verkligen kommit in i en mindre rolig fas där humöret svänger rejält, vi som föräldrar har då alltså en lite mer slitsam period, som snart är över.( haha , det är mitt mantra nu om dagarna) . Men topparna är även de höga, och då är det väldigt enkelt att vara förälder till vår mysiga tjej!

På eftermiddagen kom Bettina, Robin och Filippa hit och fikade och lekte. Mysigt och så himla roligt att se hur Thilde och Filippa börjat leka med varandra istället för "bredvid". De var helt galna ett tag och sprang runt och skrämde varandra, byggde koja, skrattade och skrek som bara den. Lite kramar och pussar blev det också, sötnosarna!
Våra fina tjejer som hängt ihop sedan de var några månader!











Ja det är inte det lättaste att få med de två småvildarna på samma bild!

Nu ikväll har jag och min stora älskling haft det mysigt framför så mycket bättre. Vi körde på en gammal barnklassiker till middag, pommes och korv. Mums!

Nu hoppas jag på en bättre natt. Och jag vill helst inte kliva upp 05. Tack. Natti!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar