måndag 30 juli 2012

Teletubbies saved my day

Vi köpte en dvd med teletubbies till Thilde igår, för att ha när det krisar på dagarna. Thilde är helt förtrollad och sitter nu och vinkar och skrattar åt dessa figurer. Fungerade utmärkt vill säga, nu kan jag i lugn och ro ta hand om Olivers magont när det kör igång utan att Thilde ska slänga sig på golvet och vara lika ledsen som lillebror, jag bara slår på min favoritserie ;)



-
Har precis kommit hem ifrån en timmes promenad i gassande solsken . Härligt och jag ska inte klaga men gör det ändå, haha. Mina små godingar tycker det är jobbigt i värmen , och vårt hus är sinnessjukt varmt så det är lite jobbigt när man inte kan vara speciellt mycket ute med Oliver. Men snart sitter jag här och klagar på regnet också så ska försöka njuta nu !;)

Idag hoppar vi tydligen middagsvilan och kör heldag, jiiiho. Ska kanske ta tag i rengöring av tvbänken, någon råkade visst rita över hela det imorse ;)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar